Klantenservice
1 Retourneren & Ruilen
1.1 Kan ik mijn artikelen ruilen?

Het is mogelijk een artikel te ruilen voor een maat groter of kleiner. Bij ruiling van een artikel neemt Jaimy Mode & Accessoires éénmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel voor haar rekening. Het is helaas niet mogelijk om items van de JAIMY COLLECTIE te ruilen.

1.2 Hoe kan ik mijn retour volgen?

U kunt de status van de retour eenvoudig volgen via uw account.
Op het verzendbewijs staat een track en trace code waarmee u uw retour kunt volgen. U kunt checken of uw retour bij onze webshop is aangekomen. Op het moment van aankomst kan het vijf werkdagen duren voordat uw retour wordt verwerkt. Wanneer uw retour is verwerkt, ontvangt u een creditnota per e-mail.

1.3 Kan ik mijn aankoop retourneren?

Bij Jaimy Mode & Accessoires heeft u het recht om na ontvangst van uw bestelling het artikel binnen 14 dagen te ruilen of retourneren. Wij streven ernaar om ervoor te zorgen dat bestellingen de volgende (werk)dag worden bezorgd.

ARTIKELEN RUILEN OF RETOURNEREN
INLOGGEN: Log in op JAIMYMODE.NL en u komt daarmee op het dashboard van uw account
ORDER: Open de order bij MIJN BESTELLINGEN
RETOURNEREN: Klik op ARTIKELEN RETOURNEREN
ARTIKELEN: Selecteer het artikel die u wilt retourneren of ruilen
LET OP ITEMS VAN DE JAIMY COLLECTIE KUNT U NIET RUILEN VOOR EEN ANDERE MAAT, DEZE KUNT U UITSLUITEND RETOURNEREN.
REDEN: Vul de reden van uw retour in en geef de retour actie aan
VERZENDEN: Klik op VERSTUUR en stuur uw retour INCLUSIEF MEEGELEVERDE PAKBON op naar het onderstaande adres

Jaimy Mode & Accessoires
Kuipersweg 35
3449 JA WOERDEN

WANNEER U GEEN ACCOUNT HEEFT AANGEMAAKT, KUNT U UW REDEN VAN RETOUR VERMELDEN OP DE MEEGELEVERDE PAKBON.

Wanneer wij uw retour in goede orde hebben ontvangen verwerken wij uw retour binnen 7 tot uiterlijk 14 dagen. De terugbetaling vindt uiteraard alleen plaats op het rekeningnummer/creditcardnummer waarmee de originele betaling gedaan is. U ontvangt het aankoopbedrag retour op uw rekening.

RUILEN
Het is mogelijk een artikel te ruilen voor een maat groter of kleiner. Bij ruiling van een artikel neemt Jaimy Mode & Accessoires éénmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel voor haar rekening. Het is helaas niet mogelijk om items van de JAIMY COLLECTIE te ruilen.

RUIL & RETOUR VOORWAARDEN
*Retourneren of ruilen binnen 14 DAGEN na ontvangst van uw bestelling.
*Het artikel dient compleet te zijn, voorzien van de originele labels en verpakking.
*Het artikel dient geen gebruikerssporen te vertonen. Denk aan voedsel- en make-up vlekken, lichaams- of sigarettengeuren. Gedragen, beschadigde of gewassen artikelen worden niet gecrediteerd.
*Indien niet aan deze voorwaarden is voldaan, behouden wij het recht om retourzendingen terug te sturen en deze verzendkosten in rekening te brengen bij de koper.
*Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de KOPER. Wij adviseren uw retour via aangetekende post via Post NL te versturen.
*Wij adviseren u de TRACK & TRACE CODE te bewaren totdat uw retour is verwerkt en het bedrag op uw rekening is ontvangen.
*Wanneer u gratis levering heeft ontvangen en uw resterende orderbedrag door uw retour onder de € 75,00 komt, brengen wij alsnog de verzendkosten in rekening.
*Wanneer u heeft gekozen voor AFTERPAY wordt uw factuur aangepast nadat uw retour is ontvangen. U ontvangt een nieuwe factuur van nadat u een creditnota heeft ontvangen. Let op hier kan enkele werkdagen tussen zitten.
*Uw retour zal binnen 10 WERKDAGEN worden verwerkt, u ontvangt een bevestiging per e-mail.
*U kunt uw retour uitsluitend via onze webshop retourneren. Niet in onze winkel of outlet.

LET OP: SALE ARTIKELEN MET EEN KORTING VAN 50% OF MEER KUNNEN NIET GERETOURNEERD WORDEN.

1.4 Ik wil items retourneren, moet ik hiervoor verzendkosten betalen?

Ja, de retourkosten zijn voor eigen rekening.

1.5 Kan ik SALE artikelen retourneren?

Ja, dit is mogelijk. U kunt SALE artikelen retourneren onder dezelfde voorwaarden. LET OP: SALE ARTIKELEN MET EEN KORTING VAN 50% OF MEER KUNNEN NIET GERETOURNEERD WORDEN.

2 Verzenden
2.1 Hoe snel ontvang ik mijn order?

De aflevertijd verschilt per land. Jaimy Mode & Accessoires streeft ernaar om elke order zo spoedig mogelijk te leveren. Binnen Nederland streven wij ernaar uw bestelling de volgende werkdag te leveren mits deze voor 17.30 uur besteld is en geen nalevering of pre order betreft. Buiten Nederland is dit binnen 7 werkdagen. Dit is afhankelijk van het land van bestemming.

2.2 Is het mogelijk een order naar meerdere adressen te sturen?

Per order kunt u maar één bezorgadres opgeven. Het factuur- en afleveradres mogen wel van elkaar verschillen. Deze kunt u invullen tijdens het betaalproces.

3 Veel gestelde vragen
3.1 Hoe gaat Jaimy Mode om met klachten?

Tijdens het verzendproces controleren wij alle artikelen op SCHADE dan wel FABRICAGE FOUTEN. Natuurlijk kan het wel eens voorkomen dat er toch een product geleverd wordt met een beschadiging.
Controleer uw bestelling daarom meteen na ontvangst, ook als u producten pas later nodig heeft.
Indien u een product heeft ontvangen met schade, neem dan binnen 24 UUR contact met ons op.
Stuur een E-MAIL naar KLANTENSERVICE@JAIMYMODE.NL met als onderwerp SCHADE + ORDERNUMMER.
Omschrijf de schade en stuur als bijlage een duidelijke foto toe.

De klantenservice neemt binnen ENKELE WERKDAGEN contact met u op. Klachten via FACEBOOK en INSTAGRAM kunnen helaas niet beantwoord worden.

INDIEN DE SCHADE OF KLACHT NIET BINNEN 24 UUR NA ONTVANGST IS GEMELD, KAN JAIMY MODE DEZE AFWIJZEN.

3.2 Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

U heeft een account nodig om de status van uw bestelling te kunnen volgen. Bovendien kunt u dan sneller betalen bij het doen van een aankoop. Daarnaast kunt u in uw account eerdere bestellingen bekijken, nabestellen en uw accountgegevens en wachtwoord aanpassen. Ook zijn retouren makkelijk aan te melden.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »