Klantenservice
1 Retourneren & Ruilen
1.1 Kan ik mijn artikelen ruilen?

Ja, het is mogelijk je artikel te ruilen voor een maat groter of kleiner. Bij ruiling van een artikel neemt Jaimy Mode & Accessoires éénmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel voor haar rekening. Het is helaas niet mogelijk om items van de Jaimy Collectie te ruilen.

1.2 Hoe kan ik mijn retour volgen?

Je kunt de status van de retour eenvoudig volgen via je account.

1.3 Kan ik mijn aankoop retourneren?

Ja, het is mogelijk je aankoop te retourneren.

Inloggen: Log in op jaimymode.nl Je bent nu op het account dashboard.Wanneer je geen account hebt kan je deze eenvoudig aanmaken met het e-mail adres waarmee je de bestelling hebt gemaakt.
Order: Open de te retourneren order.
Retourneren: Druk op de knop “artikelen retourneren”.
Artikelen: Selecteer de artikelen die je wil retourneren.
Reden: Vul de reden van je retour in en geef de retour actie aan.
Verzenden: Druk op verstuur en stuur de retour op naar het volgende adres:

Jaimy mode & accessoires
Kuipersweg 35
3449 JA WOERDEN

 

Deze voorwaarden gelden:

- Retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van bestelling
- Het artikel dient in de dezelfde condities geretourneerd te worden zoals wij deze hebben toegestuurd. (originele verpakking, geen beschadigingen)
- Het artikel dient compleet te zijn; te voorzien van de originele kaartjes en labels.
- Het artikel dient geen gebruikerssporen te vertonen. Beschadigde of gebruikte artikelen worden niet gecrediteerd.
- De kleding is niet gedragen en/of gewassen
- Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.
- Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper. Jaimy Mode & Accessoires raadt de klant aan om het retour zenden van een artikel zo nodig via aangetekende post te doen.
- Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
- Indien niet aan onze retour voorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen. 
LET OP: Sale artikelen met een korting van 50% of meer kunnen niet geretourneerd worden.

 

We willen natuurlijk wel graag dat je het kledingstuk even hebt gepast, dit is uiteraard mogelijk. Je krijgt het factuurbedrag binnen 14 dagen teruggestort op de rekening waarmee je de transactie betaald hebt. Het is niet mogelijk om het aankoopbedrag in contanten terug te geven.

 

1.4 Ik wil items retourneren, moet ik hiervoor verzendkosten betalen?

Ja, de retourkosten zijn voor eigen rekening.

1.5 Kan ik SALE artikelen retourneren?

Ja, dit is mogelijk. Je kunt SALE artikelen retourneren onder dezelfde voorwaarden.- LET OP: Sale artikelen met een korting van 50% of meer kunnen niet geretourneerd worden.

2 Verzenden
2.1 Hoe snel ontvang ik mijn order?

De aflevertijd verschilt per land. Jaimy Mode & Accessoires streeft ernaar om elke order zo spoedig mogelijk te leveren. Binnen Nederland streven wij ernaar jouw bestelling de volgende werkdag te leveren mits deze voor 15.00 uur besteld is en geen nalevering betreft. Buiten Nederland is dit binnen 7 werkdagen.

2.2 Is het mogelijk een order naar meerdere adressen te sturen?

Per order kun je maar één bezorgadres opgeven. Het factuur- en afleveradres mogen wel van elkaar verschillen. Deze kun je invullen in uw je of tijdens het betaalproces.

3 Veel gestelde vragen
3.1 Hoe gaat Jaimy Mode om met klachten?

Mocht je niet tevreden zijn over de producten of diensten van Jaimy Mode & Accessoires, aarzel dan vooral niet om contact op te nemen. Als je een klacht heeft over een geleverd artikel of onze dienstverlening, vragen wij je hierover schriftelijk contact met ons op te nemen.

Stuur je e-mail naar klantenservice@jaimymode.nl. Vermeld in je e-mail je naam, adres, e-mail en telefoonnummer, eventuele klantnummer, het ordernummer en het artikelnummer.

Een bij Jaimy Mode & Accessoires ingediende klacht wordt binnen een termijn van 48 uur na ontvangst beantwoord.

3.2 Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Je hebt een account nodig om de status van je bestelling te kunnen volgen. Bovendien kan je dan sneller betalen bij het doen van een aankoop. Daarnaast kan je in je account eerdere bestellingen bekijken, nabestellen en je accountgegevens en wachtwoord aanpassen. Ook zijn retouren makkelijk aan te melden.

Neem contact op
* Verplichte velden